Saturday, March 21, 2009

Hari Ahad

Saya telah selesai dalam 12 muka surat untuk dnt saya. Tiba-tiba malam ini, Asri sms saya yang fail-fail kami adalah kepada guru kami. Saya terkejut dan tiba-tiba saya teringat yang saya pun telah memberi fail saya kepada guru saya. Saya sudah berasa amat pelik kerana sia-sia sahaja saya membuat semula kerja saya ini tanpa bertanya kawan-kawan saya. Saya telah buat 12 muka surat dan apa yang saya harus buat ngan muka surat itu? Saya membezakan antara yang sekarang dan yang lama jika mana satu yang lagi baik dan bagus. Saya amat berterima kasih kepada Asri kerana dia telah mengingatkan saya. Jika dia tidak memberitahu saya, saya mungkin sudah buat habis membuat balik semua kerja yang sia-sia sahaja. Saya ini baru umur 16 tahun sudah mula melupa-lupakan banyak benda-benda macam saya seorang tua begitu.

No comments:

Post a Comment