Thursday, March 26, 2009

Minggu lalu[cuti sekolah]

Cuti sekolah yang leplas, saya asyik duduk di rumah, membuat kerja rumah saya(homework). Banyak betul kerja rumah yang diberi kepada kami pelajar. Saya duduk di rumah sahaja mebuat saya mendak gila. Saya pun tidak ada masa untuk keluar bersama kawan kerana dalam cuti sekolah juga ada jadual untuk tusyen saya. Saya ingatkan cuti sekolah sepatutnya ialah cuti sekolah yang betul. Setiap hari minggu, saya mengadakan tusyen . Sesudah tusyen, saya menonton filem'' Narnia, prince caspian'' di rumah saya besama keluarga saya.

1 comment:

  1. Boleh diperbaiki kerana boleh dikatakan pendek.
    Anda boleh ceritakan tentang Narnia.Adakah ia menraik atau tidak.

    Jugak anda boleh memberitahu kami tentang kerja rumah apa yang anda buat.Adakah anda menghadapi kesusahan semasa membuat kerja rumah anda?

    Sekian terima kasih,
    Mubarak

    ReplyDelete