Tuesday, August 11, 2009

~Shaikh Abdul Rahman 4e5~

  • Saya terlibat dalam sesuatu kemalangan jalan raya sementara menaiki basikal saya.
  • Dalam bilik kecemasan saya berbaring sendirian sahaja dalam bilik kecil yang berwarna putih itu.
  • ingatannya kembali menjangkau suasana masa lampau.
  • Saya teringat kemalangan jalan raya yang mengambil ibubapa dari saya.
  • Peristiwa itu terjadi beberapa tahun lalu.
  • Kita hendak menyambut Hari jadi saya tetapi ayah saya sakit.
  • Saya hendak pergi ke restoran kegemaran saya. Ibubapa tidak setuju padamulanya tetapi saya masih hendak ke situ.
  • Sementara perjalanan ke situ, sesuatu kereta terlanggar ibubapa saya.
  • hatiya hancur bagaikan kaca yang dihempas kuat ke batu
  • Saya berasa bersalah kerana saya yang memaksa ibubapa untuk pergi walaupun ayah saya sakit.
  • Saya tidak boleh memaafkan diri sendiri.
  • Saya dan adik saya terpaksa tinggal dengan pak cik saya.
  • Kami tidak suka pak cik kami. Dia seorang yang jahat.
  • Setiap hari, dia paksa kami kerja.
  • Kalau kami tidak kerja, tidak dapat makanan.
  • Saya dan adik saya membuat sesuatu racanagan untuk melarikan diri dari sini.
  • Saya dengan cemas mengangkat bangku dan melemparnya ke pak cik saya.
  • Bangku itu mengenai muka pak cik saya dan dia pengsan.
  • Saya dan adik saya melarikan diri.
  • Kami pergi ke rumah rakan saya dan meminta tolong. Kami panggil polis.
  • Polis datang dan menangkap pak cik saya.
  • Pak cik saya dihantar penjara untuk menganiayai kami.
  • Kami sekarang tinggal dengan rakan baik saya.
  • Kami berasa lega kerana sudah selamat dari orang gila itu.

No comments:

Post a Comment